HTML

Kényes s kénytelen dolgok - Leopoldblog

Friss topikok

Linkblog

Ilka utca 32

Leopoldblog 2009.09.10. 17:45

Talán emlékeztek még az egyik bejegyzésemre a Nepicsogjál blogon, melyben reményekkel telten vártam a napot, mikor nagybátyám vesz egy lakást Budapesten, s el tudok költözni az akkorra már kellemetlenné vált horánszky utcai bérleményemből.

Ki is költöztem a Horánszkyból, de a lakásvétel meghiúsult, s úgy kezdtem a nyaramat, hogy nem tudtam, hogy szeptembertől hol fogok lakni. Saját lustaságomból adódóan ezt egészen augusztusig nem tudtam, koleszba is későn jelentkeztem, nem vettek fel, az albérletkeresést sem vettem igazán komolyan.

Így alakult ki a saját hibámból a mostani kurva szar helyzet, az Ilka utca 32. Íme néhány remek kép a nagyon menő Samsung mobilom fényképezőjéből. A Samsung nevében is bocs a minőségért...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így néz ki kívülről. Hát nem bizalomgerjesztő? Jobbra fent látható az én erkélyem, a virágos erkély fölött.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Belső udvar. Hatalmas, zöldellő fák, omladozó vakolat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Találd meg a hibát a képen! Oh noo! Egy házban lakom a Munkáspárt zuglói irodájával.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már a 3. emeleten vagyunk. Ez a látvány fogad, ha a bejárati ajtónk előtt felnézek a homlokzatra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A lakás legelszomorítóbb pontja: a fürdőszoba. Akik nem komálják a szövődményes seggtífuszt, azoknak fürdéshez papucs használata közelező!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez már az én szobám. Mostanra felraktam szép függönyöket, melyek kissé tompítják a lehangoló érzést.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kilátás az erkélyemről. Az utcával, a környékkel nincsen baj. A fák mögött még a budai hegyekre is rálátok szép időben.

 

 

Nos, amint látjátok, nem egy kacsalábon forgó várkastélyban lakom. Sebaj, holnap például 2 másik bérleményt is megnézek, hátha jó lesz valamelyik. Ha egyik sem, akkor további lakásokat fogok felkutatni, mert én itt nem maradok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leopold.blog.hu/api/trackback/id/tr521373405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása